دکتر حاجی پور در گفتگو با آنا خبر داد:

سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی تهران غرب کمپ دانش آموزی برگزار میکند

۰۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۲ کد : ۶۲۰۴
تعداد بازدید:۵۱۰
رئیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از برگزاری یک کمپ دانش‌آموزی در چابهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب به نقل از خبرگزاری آنا وحید حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: کمپ دانش‌آموزی دانشگاه بین‌المللی چابهار با همکاری سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در چابهار برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره برای مهارت‌آموزی با طعم بازی و سرگرمی طراحی شده است، این کمپ ۱۳ تا ۱۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

رئیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: نوآوری، خلاقیت و تعامل تیمی از مهم‌ترین ابعادی است که این کمپ تمرکز ویژه‌ای به آن دارد. کمپ توسط مربیان و مدرسان خبره که سال‌ها درگیر آموزش‌های نوین دانش‌آموزی بودند، اجرا خواهد شد.

حاجی پور ادامه داد: رویداد کمپ چابهار از چهار کلاس آموزشی تشکیل شده است که هر کلاس به مدت چهار ساعت تشکیل می‌شود. کلاس‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که خلاقیت و توانمندی دانش آموزان را محک می‌زند و نوآوری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن خواهد بود.

وی گفت: در برگزاری کمپ تقویت خلاقیت، آموزش کار گروهی، مبانی هوا و فضا و اصول پرواز، مبانی برق و مدارهای الکترونیکی، آشنایی با روش‌های حل مسئله و آشنایی با ایده پردازی و مبانی نوآوری مورد تأکید است.

رئیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره معتبر از دانشگاه بین‌المللی چابهار و سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی تهران غرب اعطا می‌شود.

کلید واژه ها: سرای نوآوری نوآوری فناوری آموزشی فناوری آموزشی دانشگاه دانشگاه آزاد