باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب خبر داد:

آغاز اولین دوره از رقابت های انتخاباتی انجمن های علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۶ کد : ۶۳۶۴
تعداد بازدید:۵۱۱

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، به نقل از باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دانشگاهی، با توجه به پایان یافتن دوره مسئولیت اعضای انجمن های علمی دانشجویی در این باشگاه، در فصل پاییز هر سال، انتخابات پرشور اعضای جدید انجمن ها برگزار می شود.
بر اساس این گزارش رییس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب در گفتگویی اختصاصی، با تاکید بر دشواری برگزاری انتخابات با توجه به شیوع بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: با توجه به اخذ ۱۰ مجوز برای فعالیت انجمن های علمی در واحد تهران غرب، طبیعتاً با مشکلات زیادی در برگزاری انتخابات روبرو بودیم و از سوی دیگر لزوم بازسازی انجمن های دیگر نیز ضرورت داشت. از اینرو با دستور ریاست محترم واحد و طرح مشکلات در شورای باشگاه در سال ۱۳۹۹، اولین انتخابات الکترونیکی در واحد تهران غرب بر گزار شد.
مهندس مهری در ادامه سخنان خود افزود: بیش از ۱۰۰۰ نفر فقط در چهار رشته شرکت کردند و با انتخاب اعضای هیات مدیره، فعالیت شان را آغاز کردند. البته پس از آن نیز چندین انتخابات دیگر برگزار شد که نتیجه این انتخابات ایجاد نشاط در بین شرکت کنندگان و سایر دانشجویان و همچنین کسب چندین رتبه اول تا سوم در رتبه بندی ها و کرسی و رویدادهای مختلف بود.
رییس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات امسال نیز با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان علاقمند، انجام خواهد شد گفت: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده از سوی باشگاه پژوهشگران جوان، دانشجویان انجمن های علمی گردشگری و هتل داری، حسابداری، جامعه شناسی، روانشناسی و مشاوره، طراحی صنعتی و مهندسی کامپیوتر می توانند در فاز اول با مراجعه به نشانی زیر از اسامی کاندیداها، شرایط اخذ رای و سایر موارد، اطلاعات لازم را کسب نمایند.
https://bpj.wtiau.ac.ir/fa/page/3679

کلید واژه ها: باشگاه باشگاه پژوهشگران باشگاه پژوهشگران جوان باشگاه پژوهشگران جوان واحد واحد جوان واحد پژوهشگران جوان واحد واحد تهران واحد تهران غرب انتخابات