دکتر داداندیش دراختتامیه رویدادملی استارت آپ ویکندحسابداری، حسابرسی و بانکداری عنوان کرد:

فرهنگ سازی لازمه موفقیت در کسب و کارهای استارتاپی است

۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۸ کد : ۶۶۵۶
تعداد بازدید:۶۰۱
دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب: بحث نوآوری باید به دانشگاه واگذار شود چرا که سرمایه نیروی انسانی جوان و خلاق در دانشگاه وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ ویکند در حوزه حسابداری، حسابرسی و بانکداری عنوان کرد: الگوی رویدادهای استارتاپ ویکند، سراهای نوآوری، مراکز نوآوری و شتابدهنده ها تجارب موفقی است که دنیا داشته و الان موقعیتی است که ما باید اینها را هم افزا کنیم. بحث نوآوری باید به دانشگاه واگذار شود چرا که سرمایه نیروی انسانی جوان و خلاق در دانشگاه وجود دارد.

وی افزود: رویداد استارت آپ ویکند رویدادی است که آخر هفته ها در دانشگاه های مهم جهان برگزار می شود. ما در دانشگاه تهران غرب این را بومی کردیم و تحت عنوان رویداد ایده تا عمل مدتی فعالیت داشتیم. وقتی که خیلی از تولیدات کشورهای غربی وارد کشورهای مختلف از جمله ایران می شود باید فرهنگ استفاده از آن نیز وجود داشته باشد و اگر چنین نشود تاثیر مثبت نخواهد داشت.

داداندیش با اشاره به اینکه داشتن کامپیوتر و موبایل یکی از شاخص های توسعه یافتگی است، اضافه کرد: اکثر کشورهای جهان سوم این ابزارها را دارند ولی پیشرفتی حاصل نشده است، من فکر می کنم دلیل عدم موفقیت فرهنگ است. در جمع بندی باید بگویم فرهنگ استارتاپی و فرهنگ کسب و کارهای نوپا را باید در خودمان نهادینه کنیم تا موفق شویم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: از جمله ویژگی های فرهنگ استارتاپی موفق تلاش و خستگی ناپذیر بودن، قانون پذیری و قانون مداری، شناخت مستمر بازار و مخاطب، امیدوار باشیم و کسب تجربه از شکست، است همچنین دانشجویانی که معتقدند ایده آنها موفق می شود باید توسط اعضای تیم روی ایده خود سرمایه گذاری کنند چرا که توقع بالای دانشجویان که از ابتدا به دنبال حمایت مالی هستند ممکن است به آنها ضربه بزند.

وی در پایان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی چندین سال است که ایجاد سراهای نوآوری را در دستور کار خود قرار داده است و ما هم افتخار داریم که سال گذشته سومین سرای نوآوری را در دانشگاه واحد تهران غرب افتتاح کردیم.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پروین داداندیش رویداد استارت آپ ویکند حسابداری حسابرسی بانکداری