نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اساتید راهنما و دبیران انجمن های علمی تازه تاسیس

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۵ کد : ۵۱۳۱
تعداد بازدید:۴۴۱۳

به گزارش روابط عمومی واحد نشست خانم دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب با دبیران و اساتید راهنمای انجمن‌های علمی با حفظ فاصله اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن ایده تا عمل مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر داداندیش ضمن خیرمقدم و تشکر از برگزاری جلسه، در خصوص فعالیت‌های انجمن به ایراد سخنرانی پرداخت. سپس ابراهیم مهری، رئیس باشگاه، ضمن تبیین فعالیت‌ها و گزارش شش ماهه اول سال در خصوص رشد مناسب فعالیت‌های باشگاه در سطح استان و کشور مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه انجمن‌های تازه تاسیسی که در فرآیند انتخابات هستند، اظهار امیدواری کردند با حمایت‌های رئیس واحد برنامه‌های خوبی را با رویکرد برگزاری سمینار، ایجاد نشریه، برگزاری کارگاه‌های مفید و سودمند، با رویکرد حل مسئله و توانمند سازی دانشجویان انجام دهند.

سپس هریک از اساتید راهنمای انجمن علمی به ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماه گذشته پرداختند. دکتر فتحی استاد راهنمای انجمن علمی جامعه شناسی اظهار داشت: انجمن علمی جامعه شناسی یکی از انجمن‌های خیلی فعال در واحد تهران غرب خواهد شد، وی همچنین از رئیس واحد به منظور حمایت‌ها و اخذ مجوز سریع برای انجمن‌ها تشکر کرد.

خانم دکتر بنیسی از انجمن روانشناسی و خانم دکتر رئوف مقدم دبیر انجمن به اقدامات انجام شده تاکنون مثل سمینار ملی کنترل استرس پرداخت که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

سپس از گروه حسابداری، خانم دکتر احدیان، استاد راهنمای انجمن ضمن ارائه عملکرد ۶ ماه گذشته به خصوص در زمان کرونا نسبت به ایجاد فضاهای مجازی مطالبی را عنوان کرد در ادامه دبیر انجمن و استاد راهنمای انجمن حسابداری نیز به کارهای تیمی در انجام حسابداری اشاره کردند و مقرر شد کارگاه‌های تخصصی‌تری در انجمن حسابداری با رویکرد حل مسئله و pbl برگزار گردد.

درادامه خانم دکترعزت زاده استاد راهنمای انجمن علمی ارتباط و رسانه و خانم زینلی دبیر انجمن در خصوص برنامه‌های انجمن، از برگزاری وبینار در هفته آینده، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مفید مانند آموزش پادکست، آموزش کلیپ سازی، انجام کارهای تیمی و برگزاری دوره‌های کاربردی در هفته‌های آتی، مطرح کردند.

سپس خانم دکتر زندی استاد راهنمای انجمن علمی گردشگری و آقای بابا دبیر انجمن در خصوص برنامه‌هایی که در آن خلاقیت و نوآوری مثل صفر تا صد اقامتگاه‌های بوم‌گردی، بازدید موفق بازدید مجازی که در مرداد برگزار شد، صحبت کردند و برنامه‌های آینده را تبیین نموند.

در ادامه جلسه، دکتر داداندیش ضمن حمایت از دانشجویان خواست که مشکلات دانشگاه را شناسایی کرده و در حل آن کمک کنند. وی ضمن اشاره به نمونه‌های موفق کمک دانشجویان به مشکلات دانشگاه همانند کانون گردشگری، افزود: ما می‌بینیم با افزایش انجمن‌های علمی و کانون‌ها، رویکردهای خیلی مثبت در واحد تهران غرب ایجاد شد و تحول خیلی خوبی در فرآیندهای دانشجویی و فعالیت‌های پژوهشی انجام شده است.

وی با اشاره به سرای نواوری واحد که با رویکرد آموزشی و نوآوری و خلاقیت در آموزش می‌باشد از انجمن‌های علمی خواست که بازدیدهایی را با حفظ رعایت پروتکل‌های اجتماعی از سراهای نوآوری داشته باشند و از باشگاه پژوهشگران و سرای نوآوری خواست که کارگاه‌هایی در سرا برای دانشجویان مشتاق جهت ارائه ایده در این مقوله داشته باشند.

رئیس واحد تهران غرب اظهار امیدواری کرد، واحد تهران غرب به عنوان یک واحد خاص بتواند در آینده کارهای بزرگ و کارهای بنیادی را به دانشجویان واگذار کند و از کمک آنها در حل مشکلات استفاده کند و از انجمن‌های علمی خواست که ضمن توانمندسازی دانشجویان به مسائلی مثل بازدیدها، مسابقات، طرح‌ها و امور پژوهشی، طرح ایده و خلاقیت و انجام گارهای تیمی و گروهی بین چند انجمن، هم نگاهی ویژه داشته باشند

در پایان رئیس باشگاه واحد تهران غرب در خصوص فرآیند کارهای تیمی و انجام فعالیت‌های مشترک انجمن‌های علمی با یکدیگر سخنانی گفتند و ابزار امیدواری کردند که انجمن‌های علمی بتواند در مشکلات دانشجویی زمان کرونا کمک‌های خیلی خوبی به واحد تهران غرب کنند.

گفتنی است در این جلسه خانم دکتر داداندیش، آقای دکتر فتحی، آقای دکتر فشندی، خانم دکتر سعیدی، خانم دکتر بیاناتی، خانم دکتر شمس، خانم دکتر احدیان، خانم دکتر زندی، خانم دکتر بنی سی، خانم دکتر عزت زاده، آقای مهندس ابراهیم مهری و دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی حضور داشتند.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تهران غرب پروین داداندیش باشگاه پژوهشگران انجمن های علمی