پیام دکتر داداندیش، رئیس واحد تهران غرب به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت مقام شامخ استاد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۲ کد : ۵۷۸۱
تعداد بازدید:۱۱۲۵

استادگرامی
باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان و توفیق درک ایام لیالی قدر، همانگونه که مستحضرید، اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش، بینش، تربیت و تذهیب فرزندان این مرز و بوم اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد، فرارسیدن هفته گرامیداشت روز معلم و استاد را خدمت همه اساتید فرهیخته خصوصاً اساتید محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف علمی، پژوهشی و تربیتی در تلاش هستند تبریک عرض می نماید.
برخود لازم می دانم از شما عزیزان که نسبت به یادگیری هر چه بهتر دانشجویان این واحد در ایام همه گیری کرونا و آموزش در بستر مجازی و برگزاری بهینه کلاسهای درسی خود پیگیر هستید، قدردانی کنم.
امیدوارم سال جدید با همکاری، هماهنگی و هم افزایی بیشتر تمامی حوزه ها و خصوصاً با یاری هرچه بیشتر شما اساتید باانگیزه و نوآور بتوانیم برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ و پیشرفت و به ثمر رسیدن اهداف و اجرای برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب قدمهای استواری برداریم.

با آرزوی سلامتی، سربلندی و سعادت شما و خانواده محترم
دکتر پروین داداندیش
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تهران واحد تهران غرب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی داداندیش روز استاد